Fejlfinding af Smart Lock Terrassedør og app.
A) Låsen er forbundet til appen (grøn / connected) men UNLOCK knappen på låsen virker ikke og hængelås ikonet i appen virker heller ikke.
1. Tryk "Locks" bund tv.
2. Tryk på aktuel lås / > th.
3. Sæt "Handle Sensor" off og tryk < Back.
Hvis det ikke løser problemet med "Handel Sensor off" skal du nulstille låsen, se pkt. B her.
B) Nulstilling af lås.
1. Slet lås i appén på alle smart phones. Se app guide her
2. Tryk på "PRG" knappen på låsen i over 5 sekunder (tæl langsomt til 7).
3. Herefter vil LED blinke grøn og låsen er nulstillet (se trin 6).
4. Hvis det ikke har lykkes dig, at låse låsen op vil LED blinke rød i 30 minutter.
5. Herefter vil LED blinke grøn/rød og låsen er nulstillet.
6. Når låsen er nulstillet SKAL du teste UNLOCK knappen til at låse op og låse, uden at være forbundet til en Smartphone.
7. Geninstaller herefter låsen i din app.
Bemærk at årsagen til de 30 minutter timeout er at en evt. tyv ikke skal kunne nulstille låsen i låst stadie og åbne døren.
C) Lampe på låsen blinker rødt og appen er ikke forbundet til låsen (rød / disconnected)
1. Årsagen er at en enhed forsøger, eller har forsøgt at få kontakt til låsen, men med forkert kode.
2. Slet lås i appén på alle smart phones. Se app guide her
3. Tag et batteri ud af låsen og isæt igen.
4. Add lock igen med den rigtige kode på alle smart phones.
D) Opdatering af Firmware (software på låsen)
Det er vigtigt at man opdaterer låsen med seneste firmware, se hvordan her.
1. Installer ny app fra PlayStore/App Store.
2. Tag venstre batteri ud.
3. Hold PRG knap inde (brug din finger/ikke værktøj) mens du sætter batteri i igen - nu lyser grøn LED konstant.
4. Tryk "Locks" bund tv.
5. Tryk på aktuel lås som skal opdateres / > th.
6. Vælg FIRMWARE i menu, øv. th. Se app guide her
7. Tryk "upload"